Home DRUŠTVO SBB najavio tužbu protiv Informera

SBB najavio tužbu protiv Informera

SHARE

Kompanija SBB najavila je da će pred nadležnim sudovima zatražiti pravnu zaštitu zbog kleveta i neistina koje je izneo list Informer u tekstu pod nazivom “Tajkunska hobotnica”.

– U fokusu ovog teksta je izmišljena “tajkunsko-medijska hobotnica”, odnosno grupa povezanih kompanija nastala, kako piše Informer, na “medijskoj pljački Srbije”. Sve što je napisano o načinu nastanka kompanije SBB, njenom razvoju, kako Informer kaže, “pod maskom popravke vodovodne i kanalizacione mreže”, kao i tzv. “zaveri iza koje stoje Amerikanci” ne sadrži ni trunku istine. Radi se o gomili, očigledno naručenih izmišljotina i kleveta čiji je cilj da se diskredituju i kompanija SBB, i ljudi koji za nju rade – navodi SBB u saopštenju.

Dodaje da kompanija posluje u okviru United Grupe gde su objedinjene firme koje rade u više zemalja, u različitim industrijama – kablovska, satelitska, OTT, mobilna, produkcija, kanali, digitalna distribucija, e-sports, cloud i data centri.

– Kao i svaki put kada se radi o tekstovima Informera u kojima se svesno plasiraju neistine i iznose klevete i ovaj je potpisala takozvana “Ekipa Informera”, odnosno Informerova neimanovana jedinica za specijalne medijske operacije – ističe SBB i objašnjava da je kompanija nastala 2002. godine u Kragujevcu spajanjem nekoliko malih, lokalnih operatora i da je izrasla u jednu od vodećih na ovim prostorima.

Za 15 godina uspešnog rada investirali smo u razvoj mreže i servisa SBB-a i Total TV-a (najveće satelitske platforme u regionu) preko 500 miliona evra, od čega čak 45 miliona evra samo u 2017, uz izmirivanje svih obaveza prema državi. Zapošljavamo oko 1.500 ljudi i 550 saradnika, a u društveno – odgovorne projekte uložili smo preko pet miliona evra, što ćemo nastaviti i na dalje. Naš biznis je konstantna borba za krajnjeg korisnika. Niko ne može da natera tri miliona ljudi da nešto izaberu i to 15 godina zaredom, te smatramo da je Informerov pokušaj da omalovaži njihov izbor, u najmanju ruku zlonameran i uvredljiv – navodi se u saopštenju SBB.

loading...

Gotovo istovremeno kad i tekst u Informeru, u listu Malta tudej izašao je članak da je predsednik borda United Grupe Dragan Šolak postao državljanin Malte, na osnovu čega je izveden zaklučak da je reč o izbegavanju poreza u Hrvatskoj. Šolak je u pisanoj izjavi za FoNet objasnio da njegova porodica i on već duži niz godina žive u Švajcarskoj, gde im je stalno prebivalište i gde su poreski rezidenti. “Odluka da postanemo državljani Malte bila je privatne prirode i ne želimo da komentarišemo razloge”, naveo je Šolak i dodao da to nema nikakve veze sa poreskim obavezama.

 

Izvor: Danas

loading...

Ostavite komentar:

Please enter your comment!
Please enter your name here