Home DRUŠTVO KOLAPS PRETI 1. SEPTEMBRA Zbog radova očekuju nas velike gužve NA TRI...

KOLAPS PRETI 1. SEPTEMBRA Zbog radova očekuju nas velike gužve NA TRI LOKACIJE

SHARE
Foto: RAS / RAS Srbija Lokacije gde se izvode veliki radovi

Beograđani će krajem leta i tokom jeseni morati da imaju mnogo strpljenja kada je saobraćaj u prestonici u pitanju pošto se veliki radovi već odvijaju na dve lokacije, a od srede će startovati i na trećoj.

Krajem maja i početkom juna započete su rekonstrukcije na dva poteza: od Bogoslovije do Vukovog spomenika i od Slavije ka Autokomandi. Radovi napreduju kako je zamišljeno, ali će saobraćajnice u ovom delu grada biti delimično zatvorene barem do sredine oktobra, a možda i sve do novembra. Uključujući i kružni tok na Slaviji koji je od prošle sedmice van funkcije, odnosno saobraćaj se na njemu odvija kroz dva koridora.

Radovi u Bulevaru oslobođenja
Foto: Vladimir Živojinović / RAS SrbijaRadovi u Bulevaru oslobođenja

Dodatni problem za Beograđane biće sređivanje Brankovog mosta koje bi konačno, posle nekoliko odlaganja, trebalo da počne ove srede i da traje četiri meseca. Za to vreme, za saobraćaj će biti zatvorene dve trake, odnosno vozači će na raspolaganju imati po dve trake u svakom smeru, od kojih će po jedna biti za vozila gradskog javnog prevoza.

1. BRANKOV MOST Predviđen rok za završetak svih radova sredina decembra.
2. SLAVIJA/BULEVAR OSLOBOĐENJA Predviđen rok za završetak svih radova sredina novembra.
3. RUZVELTOVA/MIJE KOVAČEVIĆA Predviđen rok za završetak svih radova sredina novembra.

Značajan deo posla u blizini Bogoslovije, kao i u Bulevaru oslobođenja, odrađen je ovog leta, tako da većih gužvi nije bilo na beogradskim ulicama, osim prvih dana kada su Beograđani bili slabije informisani o promenama u saobraćaju. Međutim, pravi problemi mogli bi da uslede od 1. septembra kada se većina vrati sa godišnjih odmora, kada počne nova školska godina, a i na ulicama bude za 20-25 odsto više autobusa, tramvaja i trolejbusa.

Najveće gužve mogle bi da se očekuju na Brankovom mostu, s obzirom na nedostatak pravih alternativa za prelazak iz starog u novi deo grada i obrnuto. Tačnije, na nenaviknutost vozača da u još većem broju koriste novi Most na Adi koji je sa nedavno završenim bulevarom spojio Banovo brdo i Tošin bunar.

Izvor: Blic

loading...

Ostavite komentar:

Please enter your comment!
Please enter your name here