Home DRUŠTVO Mali Siniša i metro

Mali Siniša i metro

SHARE
Foto: N1

Gradonačelnik Siniša Mali predstavio je master plan saobraćajne infrastrukture do 2033. po kome će prestonica metro dobiti 2027. Studija izvodljivosti koja će tek biti izrađena predviđa dve linije, a ono po čemu se ideja ove vlasti razlikuje od svih prethodnih od 1968. jeste što je ukrštanje linija metroa, umesto u centru grada, u Beogradu na vodi.

Biće, biće ali nikad.

Sada je 2017-ta, još pričamo o projektima. Kada mi budemo otvarali prvu liniju metroa, automobili će već uveliko leteti. Već duži niz godina nemamo ljude koji su sposobni da iznesu tako veliki i važan projekat. Samo prazna obecanja i propaganda. Tužno.

A ako i bude ikad gotov siguran sam da ga neće imati ko koristiti sem staraca koji će ostati u ovoj zemlji…

Taman će biti gotovo kad i Koridor 10, i državna uprava reformisana, i rešena ubistva, sporne privatizacije i Savamala, i na kraju kad budemo spremni za EU.

loading...

Ja moram postaviti vrlo važno pitanje, jel Vučić lično crtao? Ako nije, onda to ništa ne valja.

Mali o arhitekturi nema pojma, gradski menadzer Vesić takođe, a tek onaj Milutin Folić koji nosi pompezan naziv gradski arhitekta da i ne govorimo! Sve štetočine došle na vlast zahvaljujuci tome što su se učlanili u SNS, što im je ujedno i jedina kvalifikacija.

Kakav gradonačelnik, takvi i planovi za metro. Prva linija vodi od dela grada koji ne postoji preko dela grada koji će biti izgrađen za trideset godina. Srećom ili ne, nisu u stanju da naprave ni podzemni pešački prelaz na Slaviji.

Gospodo, a da za početak uradite fekalnu kanalizaciju, ili je to možda u planu posle 2033? Ako nekim čudom i naprave metro do 2027, Beograd će biti jedini grad na svetu koji ima metro a nema kanalizaciju.

Ono što svakako veoma bode oči u ovoj priči je i dolazak Karića ( kome je lično Vučić obećavao zatvor, ali ne budimo maliciozni) i njegova”investicija”. Makiško polje postaće Teslino naselje, pa će građani da finansiraju gradnju metroa a Karić, hvala dobrim ljudima, dobiti par stotina evra više po kvadratu.

Kako ne verovati ovim vrednim ljudima. Važan je njihov osećaj, bitno je da Beograd na vodi bude mesto ukrštanja a najbolje ili da ne kažm najsmešnije, što će studija izvodljivosti tek biti izrađena.

A. S.

loading...

Ostavite komentar:

Please enter your comment!
Please enter your name here