Home DRUŠTVO Radoica Milosavljević ostaje i bez RTV Pirot?

Radoica Milosavljević ostaje i bez RTV Pirot?

SHARE

Od osam medija koje je 2015. kupio Radoica Milosavljević, dva su ugašena, privatizacija jedne televizije je poništena, a ni i u jednoj nije izvršena obaveza investiranja. U Ministarstvu privrede za Istinomer kažu da je nakon poništenja privatizacije Radio-televizije Kragujevac naplaćena garancija i za RTV Pirot.

“Za RTV Pirot je naplaćena garancija zbog neizvršavanja obaveze ni u naknadno ostavljenom roku, dok je za sve ostale subjekte dat naknadni rok od 30 dana, koji se više ne može produžavati”, kažu u Ministarstvu privrede.

Televizija Pirot je, prema podacima Narodne banke Srbije, u blokadi od 24. januara. Ovu televiziju je Milosavljević kupio u oktobru 2015. za 26.300 evra. Ugovorne obaveze su, između ostalog, podrazumevale da u prvoj godini poslovanja u televiziju bude uloženo 13.000 evra. Do sada je, prema dokumentaciji Agencije za privredne registre, Milosavljević uložio oko 6.000 evra tako što je iz ličnog u vlasništvo firme prebacio svoj polovni automobil marke punto. Na konkursima i na ime državne pomoći ova medijska kuća je dobila oko 66.000 evra.

Šta će biti s RTK?

Slično je, pokazuje dokumentacija APR-a, Milosavljević pokušao da uradi i u drugim medijima koje poseduje, ali je odbijen iz proceduralnih razloga. U Ministarstvu privrede su potvrdili za Istinomer da “obaveza investiranja nije izvršena u potpunosti u subjektima gde je Radoica Milosavljević vlasnik”.

Ministarstvo privrede je, 15 meseci nakon kupovine Radio televizije Kragujevac, i formalno potvrdilo odluku o poništenju privatizacije zbog nepoštovanja kupoprodajnog ugovora. Zaposleni na toj televiziji nisu dobili plate od juna prošle godine, a socijalni program uz isplatu po godini staža vlasnik takođe nije realizovao.

Poreska uprava besplatno u zgradi RTK

loading...

“Prema informacijama do sada, kompletan kapital RTK će biti vraćen državi, a Ministarstvo privrede će postaviti privremenog zastupnika kapitala, čiji je zadatak da naplati sva potraživanja koja RTK ima, isplati plate zaposlenima, isplati druge poverioce, skraćeno pripremi preduzeće za novu privatizaciju koju Ministarstvo privrede ponovo raspisuje. U međuvremenu, do nove privatizacije, je moguće i sprovođenje socijalnog programa za zaposlene koji žele da napuste preduzeće. Ako nema zainteresovanog kupca ili se proceni da je nemoguće preduzeće staviti na noge proglašava se stečaj”, kazao je za Istinomer Goran Antonijević, predsednik sindikata Nezavisnost u RTK.

Zakonom nije regulisan rok u kom je neophodno da dođe do ponovne prodaje.

Predstavnici sindikata u RTK danas su otišli do kabineta gradonačelnika Kragujevca Radomira Nikolića, odakle ime je obećano da će im se gradonačelnik javiti i da bi do sastanka moglo da dođe u ponedeljak, kaže za Insajder Antonijević.

Kao novi momenat on navodi činjenicu da se u zgradi televizije koja je i u katastru zavedena kao njihovo vlasništvo nalazi kancelarija Poreske uprave, koja televiziji ne plaća ni zakup ni komunalije, navodi Antonijević za Insajder. On najavljuje da će zaposleni u televiziji tražiti ugovor na osnovu kog se Poreska uprava nalazi u zgradi. Uprava se tamo nalazi još iz perioda kada je i televizija bila u vlasništvu grada.

Rizično i u drugim Milosavljevićevim televizijama

RTV Caribrod je Radoica Milosavljević platio 18.600 evra, a u prvoj godini poslovanja na ime sufinansiranja iz budžeta Opštine Dimitrovgrad ovom mediju je isplaćeno oko 107.000 evra. U kupoprodajnom ugovoru, pored zadržavanja zaposlenih, postoji i obaveza vlasnika da ulaže u razvoj televizije i da u prvoj godini uloži 30.000 evra. Direktor te televizije Miroslav Nackov za Istinomer nije želeo da odgovara na pitanja o ispunjavanju obaveza iz ugovora.

Prema informacija UNS-a, Radio-televizija Brus i Centar za informisanje Novi Kneževac su prestali s radom. Račun RTV Brus je u blokadi od septembra prošle godine, i to za iznos od 1,6 miliona dinara. Tu televiziju Milosavljević je kupio za nešto više od 10.200 evra uz obavezu investiranja 30.000 evra u roku od dve godine.

Centar za informisanje Novi Kneževac prodat je Milosavljeviću za 480 evra i obavezu investiranja 3.000 evra za dve godine poslovanja. Na pitanja Istinomera o sudbini ove televizije Ministarstvo privrede nije odgovorilo.

Računi Radio-televizije Kruševac, RTV Pančevo i TV Požega, prema podacima Narodne banke Srbije na koje se poziva Istinomer, nisu u blokadi. TV Kruševac, koja je prodata za 14.000 evra, do sada je putem konkursa dobila 74.000 evra. RTV Pančevo je prodata za 87.200 evra, a na konkursu je dobila više od 140.000 evra.

Milosavljević je nedavno za Radio Slobodna Evropa povodom raskida ugovora o prodaji RTK rekao da je pogrešno proračunao svoja ulaganja.

“Proračunao sam da mi sledeća ulaganja nanose neprocenjivu veću štetu od ove sada i to je sve. Nema šta da vas zanima. Nisam ispunio uslove. Pokušavao sam. Ja da sam znao ne bih dao pare za nekoliko plata. Sada me pitate nešto što je više nebitno”, rekao je Milosavljević i prekinuo telefonsku vezu, navodi RSE.

Izvor: Istinomer, Insajder

IZVOR INSAJDER

loading...

Ostavite komentar:

Please enter your comment!
Please enter your name here